Wej¶cie 2015
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Login:

Has³o:

REGULAMIN PROGRAMU TRAVELER
Obowi±zuje od 01-02-2012



I. Definicje

Terminy u¿yte w niniejszym Regulaminie otrzymuj± nastêpuj±ce znaczenie, o ile z kontekstu, w jakim zosta³y u¿yte, nie wynika inaczej:

1.1. SP JAPAKS - Organizator Programu PetroFlex/TRAVELER, zgodnie z punktem 2.1. niniejszego Regulaminu.

1.2. Uczestnik - uczestnik Programu PetroFlex/TRAVELER, który w trybie opisanym w niniejszym Regulaminie lub innych regulaminach zwi±zanych z Programem PetroFlex/TRAVELER przyst±pi³ do Programu oraz otrzyma³ Kartê PetroFlex/TRAVELER i podpisa³ Formularz Zg³oszeniowy PetroFlex/TRAVELER.

1.3. Karta PetroFlex/TRAVELER - karta oznakowana logo JAPAKS wydawana Uczestnikowi Programu s³u¿±ca identyfikacji oraz rejestracji Punktów gromadzonych przez Uczestnika w Programie, a tak¿e do wymiany Punktów na rabaty.

1.4. Partner - inny ni¿ SP JAPAKS podmiot, który wspó³pracuje z SP JAPAKS w Programie TRAVELER na zasadach opisanych w Katalogu Programu TRAVELER, w tym oferuje Uczestnikom towary lub us³ugi w ramach Programu.

1.5. Punkty - jednostki rozliczeniowe w Programie PetroFlex/TRAVELER przyznawane Uczestnikom z tytu³u zakupu towarów lub us³ug, na zasadach okre¶lonych w Regulaminie.

1.6. Saldo Punktowe - liczba Punktów, które Uczestnik zebra³ z tytu³u uczestnictwa w Programie PetroFlex/TRAVELER, w tym za zakupu towarów lub us³ug, na zasadach okre¶lonych w Regulaminieu.

1.7. Stacje Paliw - stacje paliw bior±ce udzia³ w Programie PetroFlex/TRAVELER. Lista stacji objêtych Programem znajduje siê na Stronie Internetowej.

1.8. Kwota Startowa - minimalna warto¶æ zakupu towarów lub us³ug objêtych Programem na Stacji Paliw uprawniaj±ca do przyst±pienia do Programu PetroFlex/TRAVELER.

1.9. Formularz Zg³oszeniowy PetroFlex/TRAVELER - formularz sk³adany przez osobê przystêpuj±c± do Programu PetroFlex/TRAVELER zawieraj±cy dane osobowe oraz zgodê na ich przetwarzanie przez SP JAPAKS, która to zgoda stanowi podstawê do ich przetwarzania.

1.10. Strona Internetowa - dedykowany serwis internetowy znajduj±cy siê pod adresem www.japaks.pl, na którym zarejestrowani Uczestnicy mog± korzystaæ z funkcji samoobs³ugowych.

II. Postanowienia ogólne

2.1 Organizatorem programu PetroFlex/TRAVELER jest Stacja Paliw P³ynnych JAPAKS SP.J. z siedzib± w Kruszwicy przy ulicy Szosa Tryszczyñska 2, wpisana do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego prowadzonego przez S±d Rejonowy w Bydgoszczy XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego, pod numerem KRS 0000013780, numer NIP 556-22-01-605

2.2. SP JAPAKS jest przyrzekaj±cym nagrodê w rozumieniu art. 919 kodeksu cywilnego.

2.3. Program organizowany jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

2.4. Program prowadzony jest od dnia 01 lutego 2012 r.

2.5. Program PetroFlex/TRAVELER ma na celu nagradzanie Uczestników, którzy dokonuj± zakupu towarów lub us³ug na Stacjach Paliw. Niniejszy Regulamin okre¶la warunki uczestnictwa w Programie PetroFlex/TRAVELER, które Uczestnik akceptuje, przystêpuj±c do Programu.

2.6. Program PetroFlex/TRAVELER prowadzony jest w sieci Stacji Paliw oraz u Partnerów (w Placówkach Partnerów). SP JAPAKS zastrzega sobie prawo do wy³±czenia w ka¿dym czasie poszczególnych Stacji Paliw z Programu PetroFlex/TRAVELER na sta³e lub czasowo. SP JAPAKS zastrzega sobie równie¿ mo¿liwo¶æ wy³±czenia poszczególnych Stacji Paliw w zakresie zamawiania lub odbierania Prezentów przez Uczestników. Brak oznaczenia danej Stacji Paliw logo PetroFlex/TRAVELER oznacza, ¿e zosta³a ona wy³±czona z Programu PetroFlex/TRAVELER lub zosta³a w stosunku do takiej Stacji Paliw wy³±czona mo¿liwo¶æ zamawiania lub odbierania Prezentów. Lista Stacji Paliw objêtych Programem PetroFlex/TRAVELER jest dostêpna na Stronie Internetowej.

III. Warunki przyst±pienia do Programu PetroFlex/TRAVELER

3.1. Uczestnikami Programu TRAVELER mog± staæ siê wy³±cznie pe³noletnie osoby fizyczne, posiadaj±ce pe³n± zdolno¶æ do czynno¶ci prawnych i adres dla dorêczeñ na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w tym cudzoziemcy posiadaj±cy taki adres.

3.2. Warunkiem przyst±pienia do Programu PetroFlex/TRAVELER jest:

a) dokonanie na Stacji Paliw zakupu towarów lub us³ug, których zakup premiowany jest Punktami lub Punktami Premium, jednorazowo za kwotê wynosz±c± co najmniej 40 z³ brutto (Kwota Startowa) oraz;

b) prawid³owe wype³nienie i z³o¿enie na Stacji Paliw Formularza Zg³oszeniowego TRAVELER. Formularz Zg³oszeniowy TRAVELER powinien zawieraæ co najmniej imiê i nazwisko, adres dla dorêczeñ (w tym dorêczeñ Prezentów), datê urodzenia, numer PESEL oraz w³asnorêczny podpis Uczestnika.

3.3. W celu otrzymania Formularza Zg³oszeniowego TRAVELER, osoba wyra¿aj±ca chêæ zostania Uczestnikiem podaje na Stacji Paliw objêtej Programem (ustnie lub pisemnie) swoje dane wskazane w pkt 3.2.b Regulaminu, na podstawie których pracownik stacji drukuje Formularz Uczestnika zawieraj±cy dane zgodne z podanymi przez osobê przystêpuj±c± do Programu TRAVELER. Po w³asnorêcznym podpisaniu i z³o¿eniu Formularza Zg³oszeniowego TRAVELER Uczestnik otrzymuje po¶wiadczenie przyst±pienia do Programu TRAVELER podpisane przez pracownika Stacji Paliw oraz G³ówn± Kartê TRAVELER.

3.4. W przypadku jakichkolwiek zmian w danych podanych w celu przyst±pienia do Programu w Formularzu Uczestnik powinien w ci±gu 14 dni od daty zmiany powiadomiæ o tym SP JAPAKS na Stacji Paliw. SP JAPAKS nie ponosi odpowiedzialno¶ci za ewentualne konsekwencje braku zg³oszenia zmiany danych przez Uczestnika.

3.5. SP JAPAKS nie ponosi odpowiedzialno¶ci za skutki podania przez Uczestnika nieprawdziwych danych lub danych innej osoby.

3.6. Niezale¿nie od postanowieñ niniejszego Regulaminu SP JAPAKS zastrzega sobie mo¿liwo¶æ ustanowienia innego sposobu przyst±pienia do Programu TRAVELER na zasadach okre¶lonych w odrêbnych regulaminach.

3.7. Uczestnik, przystêpuj±c do Programu, wyra¿a zgodê na przetwarzanie podanych danych na potrzeby realizacji Programu oraz akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu.

3.8. Udzia³ w Programie i podanie zwi±zanych z udzia³em danych jest dobrowolne, lecz niezbêdne dla wziêcia udzia³u w Programie.

3.9. Uczestnik mo¿e przyst±piæ do Programu w dowolnym momencie jego trwania.

3.10. Administratorem danych osobowych Uczestnika zawartych w Formularzu Zg³oszeniowym TRAVELER jest SP JAPAKS.

3.11. SP JAPAKS bêdzie przetwarzaæ podane przez Uczestnika dane osobowe zawarte w Formularzu Zg³oszeniowym TRAVELER i objête zgod± Uczestnika na przetwarzanie danych dla celów realizacji Programu TRAVELER.

3.12. Uczestnikom przys³uguje prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych oraz prawo ich poprawiania. Uczestnicy w ka¿dym momencie mog± cofn±æ uprzednio wyra¿on± zgodê na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych na Stacji Paliw podczas procesu edycji danych osobowych.

IV. Karty TRAVELER

4.1. Karta TRAVELER s³u¿y identyfikacji Uczestnika w Programie oraz rejestracji Punktów oraz Punktów Premium uzyskiwanych przez Uczestnika. Ka¿da Karta TRAVELER posiada numer przypisany konkretnemu Saldu Punktowemu Uczestnika Programu.

4.2. Uczestnik mo¿e posiadaæ tylko jedn± Kartê TRAVELER w tym samym czasie. W przypadku, gdy Uczestnik posiada wiêcej ni¿ jedn± Kartê TRAVELER, SP JAPAKS uprawniony jest do uniewa¿nienia wszystkich Kart TRAVELER tego Uczestnika, co oznacza anulowanie Salda Punktowego przypisanego do wszystkich Kart TRAVELER.

4.3. Karta TRAVELER uprawnia Uczestnika do dokonywania wszelkich czynno¶ci przewidzianych niniejszym Regulaminem, a w szczególno¶ci do gromadzenia punktów, wymiany punktów na Prezenty i Kupony, do aktualizacji danych osobowych, wyra¿enia/cofniêcia zgody na otrzymanie informacji handlowych drog± elektroniczn±, do sk³adania reklamacji.

4.4. Wydana Uczestnikowi Karta TRAVELER pozostaj± w³asno¶ci± SP JAPAKS.

4.5. Karta TRAVELER nie jest kart± kredytow±, bankomatow± czy p³atnicz±.

4.6. Karta TRAVELER jest wa¿na do koñca trwania Programu TRAVELER.

4.7. Karta TRAVELER mo¿e byæ u¿ywana wy³±cznie przez Uczestnika, którego podpis widnieje na Formularzu Zg³oszeniowym TRAVELER. Przyjmuje siê, ¿e osoba przedstawiaj±ca Kartê TRAVELER jest uprawnionym do dysponowania Kart± TRAVELER Uczestnikiem Programu. Organizator zastrzega sobie mo¿liwo¶æ weryfikacji to¿samo¶ci osoby, która przedstawia Kartê TRAVELER, w tym poproszenia tej osoby o przedstawienie dokumentu potwierdzaj±cego to¿samo¶æ i/lub z³o¿enie podpisu.

4.8. Niedopuszczalne jest przenoszenie przez Uczestnika Punktów TRAVELER ze swojego Salda Punktowego na Saldo Punktowe innego Uczestnika.

V. Karty TRAVELER zgubione, skradzione lub uszkodzone

5.1. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, zgubienia lub kradzie¿y Karty TRAVELER, Uczestnik powinien zg³osiæ ten fakt na Stacji Paliw. W takim przypadku Karta, której zg³oszenie dotyczy, zostanie niezw³ocznie zablokowana. W celu otrzymania nowej Karty TRAVELER Uczestnik powinien zg³osiæ siê na Stacjê Paliw i prawid³owo wype³niæ i z³o¿yæ odpowiedni formularz reklamacyjny (w przypadku uszkodzenia wraz z uszkodzon± Kart± TRAVELER) potwierdzaj±cy utratê Karty TRAVELER i chêæ otrzymania nowej. Po spe³nieniu tych warunków Uczestnik otrzyma now± Kartê TRAVELER bezpo¶rednio na danej Stacji Paliw i mo¿e rozpocz±æ zbieranie punktów. Nowa Karta TRAVELER w terminie do 30 dni bêdzie przypisana do Salda Punktowego z dnia i godziny zg³oszenia utraty poprzedniej Karty TRAVELER wed³ug zapisu momentu zg³oszenia na Stacji Paliw.

VI. Gromadzenie Punktów w Programie TRAVELER

6.1. Uczestnik mo¿e zbieraæ Punkty oraz Punkty Premium na zasadach okre¶lonych niniejszym Regulaminem od momentu przyst±pienia do Programu i otrzymania Karty TRAVELER.

6.2. Uczestnik otrzymuje Punkty i/lub Punkty Premium za zakup towarów lub us³ug objêtych Programem TRAVELER wskazanych w obowi±zuj±cych w dniu zakupu Katalogu Programu TRAVELER oraz zwi±zanych z Programem TRAVELER materia³ach umieszczonych na Stacjach Paliw lub/i Stronie Internetowej, przy spe³nieniu warunków okre¶lonych w niniejszym Regulaminie.

6.3. W przypadku rozszerzenia mo¿liwo¶ci zbierania punktów zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu, SP JAPAKS poinformuje o tym Uczestników za po¶rednictwem materia³ów dostêpnych na Stacjach Paliw i Strony Internetowej.

6.4. Przystêpuj±c do Programu Uczestnik otrzymuje 200 Punktów powitalnych. Punkty powitalne Uczestnik mo¿e otrzymaæ tylko raz w czasie Programu.

6.5. SP JAPAKS ma prawo przyznawania poszczególnym Uczestnikom Programu TRAVELER Punktów na zasadach innych ni¿ okre¶lone w pkt 6.2., w przypadkach przewidzianych w Regulaminie, Katalogu Programu lub innych regulaminach zwi±zanych z Programem TRAVELER.

6.6. Uczestnik powinien zebraæ Punkty z u¿yciem Kart TRAVELER co najmniej raz w okresie kolejnych 12 miesiêcy, licz±c od daty ostatniego u¿ycia którejkolwiek z Kart TRAVELER na Stacji. W przypadku niespe³nienia tego wymogu G³ówna Karta TRAVELER traci status aktywny. Przypisane do niej Punkty zostaj± anulowane bez mo¿liwo¶ci ich odzyskania, a Uczestnik traci mo¿liwo¶æ wymiany anulowanych Punktów.

6.7. W celu otrzymania Punktów i/lub Punktów Premium, Uczestnik powinien okazaæ kasjerowi na Stacji Paliw lub w Placówce Partnera Kartê TRAVELER przed zap³at± za towary lub us³ugi. Po poprawnym odczycie Karty TRAVELER przez terminal Punkty zostan± automatycznie dodane do Salda Punktowego w czasie do 24h od dokonania zap³aty. Je¶li Uczestnik nie oka¿e swojej Karty TRAVELER podczas zakupu, przed zakoñczeniem transakcji, czyli przed wydrukowaniem dowodu zakupu, Punkty nie zostan± przyznane. Punkty TRAVELER nie mog± byæ przyznane na podstawie dowodu zakupu po jego dokonaniu (po wydrukowaniu paragonu). Punkty TRAVELER przyznane centralnie (np. premie punktowe lub Punkty od Partnerów) powiêksz± Saldo Punktowe automatycznie bez konieczno¶ci u¿ycia Karty TRAVELER na Stacji.

6.8. Liczba Punktów/Punktów Premium uzyskana za dany zakup jest wy¶wietlana na ekranie terminala na Stacji Paliw. Uczestnik mo¿e otrzymaæ na ¿yczenie wydruk z Saldem Punktowym.

6.9. Punkty s± przyznawane na Stacji Paliw tylko pod warunkiem dokonania przez Uczestnika pe³nej zap³aty za towary lub us³ugi, wy³±cznie gotówk± lub bankow± kart± p³atnicz±.

6.10. Organizator mo¿e przyznawaæ Punkty równie¿ w razie dokonania przez Uczestnika na Stacji Paliw zap³aty za towary lub us³ugi w inny sposób. Jednak¿e w takim wypadku Organizator zastrzega sobie prawo przyznawania Punktów tylko w razie nabycia wybranych towarów lub us³ug objêtych Programem. Informacje o zasadach przyznawania Punktów przy zap³acie za towary lub us³ugi objête Programem w inny sposób, ni¿ okre¶lony w punkcie poprzedzaj±cym, zamieszczane s± na Stacjach Paliw, Stronie Internetowej lub w Katalogu Programu.

6.11. Punkty nie bêd± przyznawane, je¿eli Uczestnik przy zakupie korzysta ze zni¿ki innej ni¿ przewidziana w Programie TRAVELER, chyba ¿e regulamin Programu, w którym przewidziana jest ta zni¿ka, stanowi inaczej.

6.12. Osoby prowadz±ce Stacje Paliw (w³a¶ciciele Stacji Paliw, b±d¼ osoby kieruj±ce Stacjami Paliw) nie mog± zbieraæ Punktów na prowadzonej przez siebie Stacji Paliw, a pracownicy zatrudnieni na Stacjach Paliw, nie mog± zbieraæ Punktów na Stacjach Paliw, na których pracuj±.

6.13. Z zastrze¿eniem postanowienia pkt 6.12. pracownicy SP JAPAKS mog± zbieraæ Punkty wy³±cznie pod warunkiem dokonania pe³nej zap³aty za towary lub us³ugi objête Programem w sposób okre¶lony w pkt 6.9.

6.14 Punkty zachowuj± wa¿no¶æ przez okres 3 lat od dnia dodania ich do Salda Punktowego. Po tym okresie, w przypadku braku co najmniej jednej transakcji zasilaj±cej Saldo Punktowe, zgromadzone Punkty zostaj± anulowane bez mo¿liwo¶ci ich odzyskania, a Uczestnik traci mo¿liwo¶æ wymiany anulowanych Punktów zgodnie z niniejszym Regulaminem.

6.15 W przypadku uzasadnionego podejrzenia, ¿e Punkty zosta³y przyznane za niedokonane faktycznie zakupy towarów lub us³ug lub te¿ osobom nieuprawnionym do ich zbierania w my¶l niniejszego Regulaminu, nastêpuje wstrzymanie mo¿liwo¶ci wymiany Punktów na Prezenty czy Kupony, lub te¿ wstrzymanie wydania Prezentu lub Kuponu do wyja¶nienia sprawy. Wstrzymanie mo¿liwo¶ci wymiany Punktów lub wydania Prezentu lub Kuponu dotyczy jedynie Punktów, co do których istnieje uzasadnione podejrzenie, o którym mowa w pierwszym zdaniu. Konsekwencje naruszenia Regulaminu okre¶la pkt 12.4.

6.16 W przypadku, gdy Katalog Programu TRAVELER przewiduje mo¿liwo¶æ uzyskania Punktów w zamian za zakup towarów lub us³ug Partnera, postanowienia niniejszego Regulaminu odnosz±ce siê do zapisywania Punktów na Stacjach Paliw stosuje siê odpowiednio do zapisywania Punktów w Placówkach Partnera.

6.17 W przypadku zwrotu towaru lub reklamacji us³ugi, za które zosta³y przyznane Punkty w Programie TRAVELER zwi±zanego ze zwrotem zap³aty za towar lub us³ugê, Punkty przyznane za zakup tych towarów lub us³ug podlegaj± anulowaniu i nie mog± byæ wymienione na Prezenty czy Kupony. W tym celu Uczestnik zobowi±zany jest udostêpniæ SP JAPAKS (w tym przypadku - Pracownikowi Stacji Paliw) Kartê TRAVELER w celu skorygowania Salda Punktowego.

6.18 Punkty przyznawane w Programie TRAVELER mo¿na wykorzystaæ jedynie w sposób okre¶lony w niniejszym Regulaminie lub Katalogu Programu.

VII. Wymiana Punktów na Prezenty

7.1. Punkty mog± byæ wymienione przez Uczestników wy³±cznie na Prezenty wskazane w obowi±zuj±cym w czasie wymiany Katalogu lub w innych materia³ach dotycz±cych Programu TRAVELER, na zasadach tam okre¶lonych.

7.2. Punkty mog± byæ tak¿e przeznaczone przez Uczestnika na wsparcie celów charytatywnych Partnerów wskazanych w Katalogu.

7.3. Punkty przyznawane w Programie nie mog± byæ wymieniane na gotówkê. Punkty mog± byæ wymienione na Prezenty w po³±czeniu z dop³at± Uczestnika w gotówce lub kart± p³atnicz± jedynie w przypadkach wyra¼nie wskazanych w Katalogu Programu TRAVELER.

7.4. Uczestnik mo¿e ¿±daæ wymiany Punktów je¿eli posiada wa¿n± Kartê TRAVELER oraz zebra³ wystarczaj±c± liczbê Punktów, odpowiadaj±c± co najmniej liczbie Punktów przypisanej danemu Prezentowi okre¶lonemu w Katalogu.

7.5. W celu wymiany nie mo¿na ³±czyæ Punktów zgromadzonych przez ró¿nych Uczestników na ró¿nych Saldach Punktowych.

7.6. Uczestnik nie mo¿e ¿±daæ wymiany Punktów na Prezent polegaj±cy na uprawnieniu do nabycia paliwa na Stacji Paliw po ni¿szej cenie (gdy taki Prezent bêdzie przewidziany w Katalogu Programu TRAVELER), je¿eli przy zawieraniu tej samej transakcji korzysta z innego rodzaju zni¿ki w stosunku do ceny paliwa na danej Stacji Paliw obowi±zuj±cej w SP JAPAKS, ni¿ zni¿ka bêd±ca Prezentem.

7.7. Uczestnik nie jest uprawniony do wymiany Punktów na Prezent o warto¶ci punktowej przekraczaj±cej 20.000 Pkt, je¿eli wymieniane Punkty nie zosta³y w ca³o¶ci przyznane za nabycie towarów lub us³ug objêtych Programem TRAVELER dla w³asnych potrzeb Uczestnika nie zwi±zanych z prowadzon± dzia³alno¶ci± gospodarcz± lub dla potrzeb prowadzonej przez Uczestnika dzia³alno¶ci gospodarczej.

7.8. Wymiana Punktów powoduje obni¿enie Salda Punktowego przypisanego do Karty TRAVELER Uczestnika o liczbê Punktów przypisanych danemu Prezentowi w Katalogu. Obni¿enie Salda nastêpuje z chwil± zamówienia Prezentu przez Uczestnika.

7.9 W celu zamówienia Prezentu z dop³at± Uczestnik mo¿e pomniejszyæ wymagan± liczbê Punktów przypisanych danemu Prezentowi poprzez dop³atê wskazanej ró¿nicy kwot± pieniê¿n±. W takim przypadku cena Prezentu w polskich z³otych powiêkszona o nale¿ny podatek VAT bêdzie pomniejszona o przys³uguj±cy Uczestnikowi rabat odpowiadaj±cy liczbie wymienionych Punktów przy zachowaniu 1000 Punktów TRAVELER jako minimalnej wymienianej liczbie punktów.

7.10 W przypadku zamówienia Prezentu z dop³at± Uczestnikowi przys³uguje prawo odst±pienia od umowy bez podawania przyczyn w terminie do 10 dni od dnia odbioru Prezentu poprzez odes³anie Prezentu do nadawcy. W takim przypadku Uczestnikowi zostan± zwrócone pieni±dze oraz Punkty TRAVELER.

7.11. Prezenty oznaczone w Katalogu lub w informacjach dotycz±cych Programu TRAVELER jako:
a) dostêpne na Stacjach Paliw bez uprzedniego zamawiania - Uczestnik odbiera bezpo¶rednio na Stacji Paliw,
b) dostarczane na zamówienie Uczestnika, z³o¿one na Stacji Paliw lub na Stronie Internetowej, zostan± dostarczone na Stacjê Paliw lub pod adres wskazany przez Uczestnika zgodnie z postanowieniami pkt 3.2. niniejszego Regulaminu, w terminie 30 dni od dnia z³o¿enia poprawnego zamówienia.

7.12. Zamówienie lub bezpo¶redni odbiór Prezentu przez Uczestnika uznawany jest za o¶wiadczenie Uczestnika, ¿e jest uprawniony do odbioru Prezentu zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.

7.13. Po zamówieniu Prezentu Uczestnik otrzymuje Potwierdzenie Zamówienia Prezentu, które stanowiæ bêdzie wy³±czny dokument uprawniaj±cy do odbioru Prezentu na Stacji Paliw, na której zosta³o z³o¿one zamówienie, oraz przesy³ki przes³anej pod adres podany przez Uczestnika.

7.14. Przy zamówieniu przes³ania Prezentu pod adres podany przez Uczestnika, Uczestnik zobowi±zany jest do potwierdzenia tego adresu.

7.15. SP JAPAKS nie ponosi odpowiedzialno¶ci za realizacjê zamówienia Prezentu, gdy nie jest mo¿liwe dorêczenie Prezentu pod adres Uczestnika wskazany zgodnie z postanowieniami pkt 3.2. niniejszego Regulaminu.

7.16. Raz z³o¿one zamówienie nie mo¿e byæ zmienione, ani odwo³ane.

7.17. Przy odbiorze Prezentu Uczestnik sk³ada podpis na pokwitowaniu odbioru Prezentu, zgodny z podpisem z³o¿onym na G³ównej Karcie TRAVELER. Przy odbiorze Prezentu Uczestnik mo¿e zostaæ poproszony o okazanie dokumentu to¿samo¶ci, za¶ pracownik Stacji Paliw mo¿e uzale¿niæ wydanie Prezentu od zgodno¶ci imienia i nazwiska oraz daty urodzenia zawartych w dokumencie to¿samo¶ci z powy¿szymi danymi Uczestnika wskazanymi zgodnie z postanowieniami pkt 3.2. niniejszego Regulaminu. Prezent mo¿e odebraæ tylko Uczestnik posiadaj±cy w³asn± G³ówn± Kartê TRAVELER.

7.18. Przy odbiorze Prezentów zamówionych na Stacjach Paliw Uczestnik zobowi±zany bêdzie do wydania pracownikowi Stacji Paliw lub Partnera Potwierdzenia Zamówienia, które otrzyma³ na Stacji Paliw. W przypadku dokonywania transakcji na Stacji Paliw lub w Placówce Partnera z udzia³em Kuponu, Uczestnik zobowi±zany bêdzie przekazaæ Kupon pracownikowi Stacji Paliw lub Partnera. Wymienieni wy¿ej pracownicy bêd± uprawnieni do wstrzymania wydania Prezentu lub dokonania transakcji z uwzglêdnieniem Kuponu do czasu przedstawienia przez Uczestnika odpowiednio Potwierdzenia Zamówienia lub Kuponu.

7.19. W przypadku dorêczenia Prezentu pod adres Uczestnika wskazany przez niego zgodnie z postanowieniami pkt 3.2. niniejszego Regulaminu lub poprzez formularz zamówienia nagrody na Stronie Internetowej, Uczestnik zobowi±zany jest sprawdziæ przesy³kê w chwili dorêczenia. W przypadku uszkodzenia Prezentu lub niezgodno¶ci ilo¶ciowej przesy³ki nale¿y sporz±dziæ protokó³ reklamacyjny, podpisany przez dostawcê Prezentu oraz Uczestnika i zwróciæ dostawcy razem z zareklamowanym Prezentem. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od daty sporz±dzenia protoko³u i w tym czasie Uczestnik otrzyma zamówiony Prezent lub zwrot Punktów odjêtych w zwi±zku z zamówieniem Prezentu, który okaza³ siê wadliwy.

7.20. SP JAPAKS zastrzega sobie prawo do zaoferowania w ka¿dym czasie Uczestnikom za Punkty towarów lub us³ug nie przewidzianych w aktualnie obowi±zuj±cym Katalogu. O warunkach wymiany Punktów na towary lub us³ugi spoza Katalogu SP JAPAKS powiadomi Uczestników poprzez informacje zamieszczane na Stacjach Paliw oraz na Stronie Internetowej.

7.21. SP JAPAKS zastrzega sobie prawo zmian warto¶ci punktowych przypisanych do oferowanych Prezentów lub Kuponów w Programie TRAVELER. W okresie 30 dni od dnia publikacji nowego brzmienia Regulaminu TRAVELER na Stacjach Paliw oraz na Stronie Internetowej Uczestnik ma prawo do wymiany Punktów na odpowiednie Prezenty lub Kupony na dotychczasowych zasadach.

7.22. Realizacja Rabatu na paliwo w wysoko¶ci ustalonej w Katalogu Programu jest mo¿liwa jedynie w przypadku dokonania jednorazowego zakupu paliwa na co najmniej minimalna kwotê okre¶lon± w Katalogu, przy czym kwota Rabatu nie mo¿e przekraczaæ 50% ca³kowitej ceny zakupionego paliwa.

7.23. W przypadku, gdy Uczestnik bêdzie chcia³ wymieniæ Punkty na Prezent wymieniony w Katalogu, jako dostêpny na Stacji Paliw, a tego Prezentu na Stacji Paliw z przyczyn niezale¿nych od SP JAPAKS nie bêdzie, obowi±zuje procedura jak w przypadku Prezentów dostêpnych na zamówienie.

7.24. Je¿eli zamówiony zgodnie z pkt 7.11.(b) Prezent ma wady Uczestnik mo¿e zg³osiæ pisemn± reklamacjê na Stacji Paliw, na której zamówi³ Prezent. Do reklamacji musi byæ do³±czony wydruk odbioru nagrody. Wadliwy Prezent zostanie wymieniony w miarê mo¿liwo¶ci (dostêpno¶ci) na nowy bez wad albo na inny Prezent o tej samej lub wy¿szej warto¶ci punktowej i podobnym przeznaczeniu, przy odpowiednim zastosowaniu procedury wydawania Prezentu. Uczestnik mo¿e odmówiæ przyjêcia Prezentu substytutywnego, w takim przypadku Punkty odjête w zwi±zku z zamówieniem Prezentu, który okaza³ siê wadliwy, zostaj± zwrócone (dodane do Salda Punktowego).

7.25. W przypadku Prezentów, które zosta³y wydane Uczestnikowi wraz z gwarancj± producenta, wady towaru powinny zostaæ zg³oszone bezpo¶rednio w punktach serwisowych producenta, wskazanych w gwarancji.

7.26. W przypadku realizacji przez Uczestnika Kuponów w Placówkach Partnera zgodnie z niniejszym Regulaminem i Katalogiem, SP JAPAKS ponosi wobec Uczestnika odpowiedzialno¶æ jedynie za honorowanie przez Partnera Kuponu, natomiast wszelk± odpowiedzialno¶æ wobec Uczestnika za jako¶æ towarów lub us³ug nabytych z wykorzystaniem Kuponu ponosi Partner, na warunkach wynikaj±cych z umowy zawartej pomiêdzy Partnerem i Uczestnikiem. Partner rozpatruje reklamacje Uczestników w tym zakresie.

7.27. SP JAPAKS zastrzega sobie prawo do zmiany, czasowego wstrzymania wydawania lub wycofania Prezentu przewidzianego w Katalogu lub innych materia³ach dotycz±cych Programu TRAVELER, z przyczyn od siebie niezale¿nych. W takim przypadku Uczestnik zostanie poinformowany o tym fakcie przez pracowników Stacji Paliw. W przypadku, gdyby brak zamówionego przez Uczestnika Prezentu ujawni³ siê dopiero po z³o¿eniu zamówienia na dany Prezent, Uczestnik zostanie powiadomiony o tym fakcie i mo¿e zdecydowaæ, czy wybiera Prezent substytutywny wobec Prezentu zamówionego, czy zwrot równowarto¶ci punktowej za zamówiony Prezent.

7.28. Wszelkie ewentualne op³aty skarbowe i podatki zwi±zane z wymian± Punktów na Prezent lub Kupon obci±¿aj± Uczestnika zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa.

7.29. W zakresie kwestii regulowanych w Katalogu Programu zgodnie z niniejszym Regulaminem wi±¿±ca jest tre¶æ Katalogu og³oszonego jako obowi±zuj±cy na Stacjach Paliw lub/i Stronie Internetowej, chyba ¿e niniejszy Regulamin przewiduje co innego.

VIII. Rabaty

8.1. Uczestnik, za okazaniem wa¿nej Karty TRAVELER, uprawniony jest do uzyskania Rabatu na towary lub us³ugi oferowane przez Partnera na zasadach okre¶lonych niniejszym Regulaminem i w Katalogu.

8.2. W przypadku, gdy u danego Partnera w dacie dokonywania zakupu przez Uczestnika obowi±zywa³a promocja, wyprzeda¿, obni¿ka, czy innego rodzaju szczególne zasady ustalania ceny towaru lub us³ugi, i w my¶l których Uczestnik uprawniony by³by do nabycia towaru lub us³ugi po cenie ni¿szej, ni¿ cena wynikaj±ca z zastosowania Rabatu, Partner, jest zwolniony z obowi±zku udzielenia Uczestnikowi Rabatu na zasadach okre¶lonych w niniejszym Regulaminie i Katalogu, pod warunkiem udzielenia Uczestnikowi stosowanych u siebie szczególnych zasad ustalania ceny.

8.3. W przypadku korzystania przez Uczestnika w Placówkach Partnera z przewidzianych w Programie TRAVELER Rabatów SP JAPAKS ponosi wobec Uczestnika odpowiedzialno¶æ jedynie za udzielenie Rabatu przez Partnera, natomiast wszelk± odpowiedzialno¶æ wobec Uczestnika za jako¶æ towarów lub us³ug nabytych z uwzglêdnieniem Rabatu ponosi Partner, na warunkach wynikaj±cych z umowy zawartej pomiêdzy Partnerem i Uczestnikiem. Partner rozpatruje reklamacje Uczestników w tym zakresie.

8.4. Wszystkie Rabaty oferowane s± w miarê dostêpno¶ci u Partnerów. SP JAPAKS zastrzega sobie prawo do wycofania Partnera oferuj±cego Rabat lub jego Placówki z Katalogu z przyczyn niezale¿nych od SP JAPAKS.

IX. Strona Internetowa - www.japaks.pl

9.1. Informacje dotycz±ce Programu TRAVELER mo¿na otrzymaæ osobi¶cie na Stacji Paliw JAPAKS, oraz na Stronie Internetowej pod adresem www.japaks.pl

9.2. Organizator udostêpnia Uczestnikom Stronê Internetow±, na której ka¿dy Uczestnik po wprowadzeniu numeru karty oraz has³a otrzymanego wraz z Formularzem Zg³oszeniowym TRAVELER, mo¿e sprawdziæ swoje dane, historiê operacji wykonywanych Kart± oraz stan Salda Punktowego.

9.3. Na Stronie Internetowej publikowany jest Katalog oraz inne informacje dotycz±ce funkcjonowania oraz aktualnej oferty Programu TRAVELER.

9.4. Ka¿dy Uczestnik jest uprawniony do korzystania ze Strony Internetowej.

9.5. Organizator zastrzega mo¿liwo¶æ czasowej niedostêpno¶ci Strony Internetowej w ca³o¶ci lub w czê¶ci jej funkcjonalno¶ci.

X. Odpowiedzialno¶æ Organizatora

10.1. SP JAPAKS nie ponosi odpowiedzialno¶ci za konsekwencje nieprawid³owego wype³nienia Formularza Zg³oszeniowego TRAVELER oraz zmiany danych osobowych podanych w Formularzu, jak równie¿ za udostêpnienie przez Uczestnika stronom trzecim swoich danych s³u¿±cych do rejestracji lub logowania na Stronie Internetowej.

10.2. Odpowiedzialno¶æ Organizatora ograniczona jest wzglêdem Uczestnika do wysoko¶ci warto¶ci przys³uguj±cej korzy¶ci (Prezentu, Rabatu).

XI. Postêpowanie reklamacyjne dotycz±ce przebiegu Programu

11.1. Reklamacje, co do przebiegu Programu (w szczególno¶ci dotycz±ce sposobu przyznawania Punktów oraz wymiany Punktów na Prezenty, realizacji Rabatów) mog± byæ zg³aszane w czasie trwania Programu pisemnie na adres SP JAPAKS, za po¶rednictwem poczty, lub osobi¶cie na Stacji Paliw JAPAKS.

11.2. Prawo z³o¿enia reklamacji przys³uguje jedynie Uczestnikom.

11.3. Reklamacja powinna zawieraæ imiê i nazwisko Uczestnika, adres dla dorêczeñ, numer karty TRAVELER, jak równie¿ dok³adny opis i wskazanie przyczyny reklamacji.

11.4. Reklamacje rozpatrywane s± przez SP JAPAKS w terminie 30 dni od dnia ich z³o¿enia w sposób okre¶lony w pkt 11.1.

11.5. Decyzja SP JAPAKS w przedmiocie reklamacji jest ostateczna i wi±¿±ca. Uczestnik o decyzji SP JAPAKS zostanie powiadomiony pisemnie, telefonicznie lub za pomoc± e-maila, w tym równie¿ komunikatu na skrzynkê odbiorcz± Strony Internetowej, w terminie 30 dni od z³o¿enia przez niego Reklamacji.

11.6. Dochodzenie roszczeñ na drodze s±dowej mo¿e nast±piæ wy³±cznie po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej przewidzianej w niniejszym Regulaminie.

XII. Postanowienia koñcowe

12.1. SP JAPAKS zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu lub Katalogu Programu TRAVELER. Wszelkie zmiany w niniejszym Regulaminie lub Katalogu bêd± obowi±zywa³y od dnia ich og³oszenia na Stacjach Paliw oraz na Stronie Internetowej, jednak¿e w okresie 30 dni od zmiany Regulaminu lub Katalogu Uczestnik ma prawo skorzystaæ z Regulaminu lub Katalogu w poprzednim brzmieniu, je¿eli w jego ocenie jest on korzystniejszy dla Uczestnika.

12.2. Uczestnik mo¿e zrezygnowaæ z udzia³u w Programie TRAVELER w ka¿dym czasie poprzez pisemne o¶wiadczenie, które nastêpnie powinno zostaæ wys³ane do siedziby SP JAPAKS. Uczestnik rezygnuj±cy z udzia³u w Programie mo¿e przed zwróceniem Karty TRAVELER wymieniæ posiadane Punkty stosownie do postanowieñ Regulaminu, o ile pozwala mu na to stan Salda Punktowego. Uczestnik rezygnuj±cy z Programu zobowi±zany jest do zwrotu Kart TRAVELER oraz wszelkich nie zrealizowanych przez Uczestnika Potwierdzeñ Zamówienia. Po zwróceniu Kart TRAVELER Punkty zgromadzone przez Uczestnika zostan± anulowane. W przypadku rezygnacji z udzia³u w Programie, SP JAPAKS niezw³ocznie usunie dane osobowe Uczestnika udostêpnione wy³±cznie dla celów Programu TRAVELER.

12.3. W przypadku naruszenia postanowieñ niniejszego Regulaminu przez Uczestnika, SP JAPAKS uprawniony jest do wykluczenia Uczestnika z udzia³u w Programie. Wykluczenie z Programu powoduje utratê wa¿no¶ci Kart TRAVELER oraz obowi±zek zwrotu do SP JAPAKS Kart TRAVELER. Uczestnik ma prawo do wymiany Punktów zebranych przed dniem naruszenia Regulaminu na odpowiednie Prezenty lub Kupony oraz do otrzymania niezrealizowanych do tej pory Zamówieñ, o ile prawo do ich realizacji nast±pi³o przed dniem naruszenia Regulaminu przez Uczestnika.

12.4. SP JAPAKS zastrzega sobie prawo zakoñczenia Programu TRAVELER w ka¿dym czasie po up³ywie 60 dni od dnia og³oszenia takiej informacji na Stacjach Paliw oraz na Stronie Internetowej. Punkty zebrane przez Uczestników nie wymienione na Prezenty w trakcie trwania Programu TRAVELER zostaj± anulowane z dniem zakoñczenia Programu i nie podlegaj± wymianie na zasadach przewidzianych w niniejszym Regulaminie. Zamówienia Prezentów dokonane przed dat± zakoñczenia Programu podlegaj± realizacji zgodnie z Regulaminem.

12.5. Uprawnienia wynikaj±ce z uczestnictwa w Programie TRAVELER nie mog± byæ przeniesione przez Uczestnika na osobê trzeci±.

12.6. Niniejszy Regulamin poddany jest w³a¶ciwo¶ci prawa polskiego.

12.7. Wszelkie spory wynik³e z tytu³u wykonania zobowi±zañ zwi±zanych z Programem bêd± rozstrzygane przez s±d w³a¶ciwy na podstawie przepisów kodeksu postêpowania cywilnego.

12.8. Wszelkie informacje o Programie dostêpne w materia³ach reklamowych maj± jedynie charakter informacyjny.

12.9. Regulamin dostêpny jest dla Uczestników w siedzibie SP JAPAKS, na Stacjach Paliw oraz na Stronie Internetowej.

12.10. Regulamin wchodzi w ¿ycie z dniem 01 lutego 2012 r.